11236

Describe a journey that went wrong for some reason

Сочинение

Иностранные языки, филология и лингвистика

Describe a journey that went wrong for some reason First of all I’d like to say that travelling is necessary for all of us as it’s a kind of relaxation and a good opportunity to relax your body renew your mind and refresh the spirit. Many people are keen on travelling and they look forward to going on a holiday just to escape a daily grind of work daytoday pressures and get away from usual sources of stress. But journey is not always a fun. Sometimes it can even t...

Английский

2013-04-05

24 KB

4 чел.

Describe a journey that went wrong for some reason

 

  First of all I’d like to say that travelling is necessary for all of us, as it’s a kind of relaxation and a good opportunity to relax your body, renew your mind and refresh the spirit. Many people are keen on travelling and they look forward to going on a holiday just to escape a daily grind of work, day-to-day pressures and get away from usual sources of stress.

   But journey is not always a fun. Sometimes it can even turn into hell. Fortunately, I don’t have such an experience, but I know people face the problem like this. Let’s take a lady, who had to go to Namur on a business trip. She was supposed to get there at 4 30 on Saturday. So, early in the morning she took a taxi and arrived at the station in advance having plenty of time. She decided to wait for the fast train, but about 10 min after the train was to have arrived the announcement came out that it was delayed. Because of this fact she missed her coach at Reading and had to wait for another one, which should have gotten her to the airport. But there were road works, as a result the coach was delayed quite a bit. When she eventually arrived at the airport, she was lucky to have only hand luggage, so she passed through the check in quickly and was almost at the departure gate when realized that her bag was left at the X-ray machine. The lady had to turn round, run there and pick the bag. Fortunately she passed the passport control successfully and rushed to the departure lounge just to know that her flight was delayed. The passengers had to wait for about an hour. But the woman was optimistic and was still able to be in time. After landing she became a little worried when saw a huge line at the passport control. And they waited, waited and waited. When she got out of the passport control a local representative, which was quite nice, met her. It was a real sign of relief when they boarded the through train and thought that nothing else could happen. But suddenly the train stopped and because of the bomb scare the passengers had to leave it. They waited for another one.

 Eventually, the woman came to Namur 15 min before she was supposed to begin talking. She admitted that it was a really heroine experience.     


 

А также другие работы, которые могут Вас заинтересовать

72352. Общие принципы взаимодествия со СМИ на практике 114.03 KB
  Организация претендующая на широкую позитивную известность несомненно должна иметь план работы со СМИ работать по нему и ожидать того же от СМИ. Однако в работе с внеплановыми запросами СМИ гибкость может быть предпочтительнее жестко ограничительной политики.
72353. Менеджмент как наука управления. Цели и задачи менеджмента 13.83 KB
  В настоящее время менеджмент рассматривается в трех аспектах: как область профессиональной деятельности и обозначает функцию и людей ее выполняющих указывает на социальное или должностное положение; как область научного исследования задачи менеджмента как науки выделить цели и задачи управления...
72354. Критерии оценки эффективности компании по СО. Виды методов оценки PR 37.86 KB
  Проще говоря сколько было подготовлено информационных материалов сколько реализовано звонков в скольких СМИ были размещены статьи и т.
Рассмотрим некоторые методы по оценке эффективности инструментов PR: Распространение пресс-релизов компании
 Подходы: оценка количества подготовленных...
72355. Корпоративные мероприятия 15.92 KB
  Цели: создание в коллективе дружеского человеческого контакта в неформальной обстановке ощущения сопричастности общей цели и идее что в свою очередь способствует налаживанию внутрифирменных коммуникаций;создания чувства командности принадлежности к компании чувства единого целого...
72357. История и становление Российских СО 117.26 KB
  Особая функция менеджмента представляющая собой систему управления связями с общественностью. В Администрации Президента РФ появилось Управление по связям с общественностью. было создано первое корпоративное объединение Российская Ассоциация по связям с общественностью РАСО.
72358. Исследования в области СО. Качественные и количественные методы исследования 13.22 KB
  Качественные методы исследования в PR используются для изучения индивидуального аспекта восприятия PRсообщений имиджа PRкампании в целом. Результатом качественных методов исследования в PR являются неструктурированные текстовые материалы содержащие прямую речь которая в свою очередь...
72359. Регуляция мышечного тонуса, позы и движений: Учебно-методическое пособие 5.93 MB
  Любая поза тела за исключением лежания представляет собой результат непрерывной борьбы систем регуляции активности скелетных мышц с действием силы тяжести. Это осуществляется благодаря тоническому напряжению мышц тела которые крепятся к многочисленным подвижным звеньям скелета...