11236

Describe a journey that went wrong for some reason

Сочинение

Иностранные языки, филология и лингвистика

Describe a journey that went wrong for some reason First of all I’d like to say that travelling is necessary for all of us as it’s a kind of relaxation and a good opportunity to relax your body renew your mind and refresh the spirit. Many people are keen on travelling and they look forward to going on a holiday just to escape a daily grind of work daytoday pressures and get away from usual sources of stress. But journey is not always a fun. Sometimes it can even t...

Английский

2013-04-05

24 KB

4 чел.

Describe a journey that went wrong for some reason

 

  First of all I’d like to say that travelling is necessary for all of us, as it’s a kind of relaxation and a good opportunity to relax your body, renew your mind and refresh the spirit. Many people are keen on travelling and they look forward to going on a holiday just to escape a daily grind of work, day-to-day pressures and get away from usual sources of stress.

   But journey is not always a fun. Sometimes it can even turn into hell. Fortunately, I don’t have such an experience, but I know people face the problem like this. Let’s take a lady, who had to go to Namur on a business trip. She was supposed to get there at 4 30 on Saturday. So, early in the morning she took a taxi and arrived at the station in advance having plenty of time. She decided to wait for the fast train, but about 10 min after the train was to have arrived the announcement came out that it was delayed. Because of this fact she missed her coach at Reading and had to wait for another one, which should have gotten her to the airport. But there were road works, as a result the coach was delayed quite a bit. When she eventually arrived at the airport, she was lucky to have only hand luggage, so she passed through the check in quickly and was almost at the departure gate when realized that her bag was left at the X-ray machine. The lady had to turn round, run there and pick the bag. Fortunately she passed the passport control successfully and rushed to the departure lounge just to know that her flight was delayed. The passengers had to wait for about an hour. But the woman was optimistic and was still able to be in time. After landing she became a little worried when saw a huge line at the passport control. And they waited, waited and waited. When she got out of the passport control a local representative, which was quite nice, met her. It was a real sign of relief when they boarded the through train and thought that nothing else could happen. But suddenly the train stopped and because of the bomb scare the passengers had to leave it. They waited for another one.

 Eventually, the woman came to Namur 15 min before she was supposed to begin talking. She admitted that it was a really heroine experience.     


 

А также другие работы, которые могут Вас заинтересовать

83982. Возникновение ислама и объединение арабов 18.27 KB
  Сегодня на уроке мы постараемся выяснить причины образования государства у арабов: узнаем о природных условиях Аравийского полуострова занятиях верованиях арабов появлении Мухаммеда и возникновении ислама. Изучение нового материала 8 Учитель начинает рассказ о местах первоначального...
83983. Взаимное расположение графиков линейных функций 23.28 KB
  Цели урока: ввести условия пересечения и параллельности графиков линейных функций; отработать умение строить графики линейной функции и прямой пропорциональности; развивать: 1 умение сравнивать выявлять закономерности обобщать; 2 познавательный интерес к предмету; 3 творческие способности учащихся...
83984. Главные члены предложения. Подлежащее и сказуемое 85.5 KB
  Тема урока: Главные члены предложения. Цель: создать условия для знакомства с существенными признаками главных членов предложения способствовать развитию умения определять главные члены в предложении развитию памяти внимания логического мышления устной и письменной речи формированию навыков грамотного письма создать условия для формирования активности социальной роли ученика. Предметные: находить главные члены основу предложения; обозначать графически грамматическую основу. Планируемые результаты: Предметные: находить основу ...
83985. Русская литература XIX века 59.5 KB
  Цели урока: Образовательные: повторение и обобщение изученного в разделе; закрепление полученных знаний. Развивающие: развитие творческого мышления, памяти, речи, внимания учащихся. Воспитательные: формирование чувства ответственности, сотрудничества, общительности, коммуникативных навыков.
83986. Наволочка с клапаном. Швы, используемые при фабричном пошиве бельевого изделия 21.21 KB
  Прежде чем начать урок я хочу вас познакомить с табелем в котором буду отмечать при помощи кружков вашу работу устные ответы а также вашу практическую работу Табель контроль Моя оценка пример Ф. Учитель Сегодня на уроке мы обобщим знания о постельном белье.
83987. Наследники славы дедов, отцов и старших братьев 105 KB
  Межпредметные связи: История Великие полководцы России История Великой Отечественной войны; Историческое краеведение Родной край связь истории страны с историей Калужского края Дзержинского района; ИВТ компьютерные проекты Патриоты Отечества От Кремля до...
83988. Закріплення навичок правопису власних і загальних іменників 172.5 KB
  Мета. Закріплювати навички правопису власних і загальних іменників, спонукати учнів вживати у мовленні нові мовознавчі терміни, розвивати пізнавальні інтереси, виховувати патріотичні почуття, любов і повагу до української мови.
83989. Узагальнення знань про частини мови 107 KB
  Загальнопізнавальні цілі: Повторити й узагальнити знання учнів про вивчені частини мови шляхом долання цікавих перешкод вирішення цікавих завдань. Вибирає частини мови. Знайдіть іменники Доберіть прикметник до іменника Визначте дієслова Розуміння Розрізняє суттєве у частинах мови.
83990. Слова, близькі за значенням (синоніми) 111 KB
  Мета: формувати поняття синоніми та їх значення у мові; розвивати мовне чуття, інтерес до мови; збагачувати мовлення виражальними засобами. Обладнання: малюнок дівчини-осені; листочки; індивідуальні карточки.