13714

A gift (such as a camera, a soccer ball, or an animal) can contribute to a child’s development. What gift would you give to help a child develop? Why? Use reasons and specific examples to support your choice

Эссе

Логика и философия

A gift such as a camera a soccer ball or an animal can contribute to a childs development. What gift would you give to help a child develop Why Use reasons and specific examples to support your choice. People learn and develop throughout their entire lives. I think that in our modern world it is very essential to be familiar with computer technology. So if I had a chance to give a child a gift it would be a computer. I think that computers play an essential role in our lives and ...

Английский

2013-05-13

2.45 KB

0 чел.

A gift (such as a camera, a soccer ball, or an animal) can contribute to a child’s development. What gift would you give to help a child develop? Why? Use reasons and specific examples to support your choice.

People learn and develop throughout their entire lives. I think that in our modern world it is very essential to be familiar with computer technology. So, if I had a chance to give a child a gift it would be a computer. I think that computers play an essential role in our lives and they bring many benefits to our society. Moreover, children can learn by use of computers. In the following paragraphs I will give my reasons to support my answer.

First of all, by use of computers children can play many games, which help to improve children's ability to think logically, think about their next step, etc. Moreover, playing games develop many important qualities such as attention, patience, persistent, etc. Second of all, computers help children to learn more about anything by use of Internet. They can find new friends even from another country. Children will improve their communication skills, gain more knowledge and experience. Also, children have a great opportunity to learn more about other countries, their history, traditions and customs. Finally, computer skills can help a child to find his or her first job. A child can find an ad in the Internet about a job offer or he or she can make a resume and place it in the Internet. Personally, I think it is a great experience and big step forward towards a future career.

In addition to those practical benefits, computer technology helps children to do their homework faster. They can type their data into the computer, easily check the grammar, correct mistakes and then print it out. Moreover, there are plenty different kinds of educational programs that can help children learn how to read, write, draw and even how to behave and speak a foreign language.

 

To sum up, I believe that children should learn how to use computer because this knowledge will help them in the future to be more self-confident and enterprising. Furthermore, computers can greatly improve and simplify their lives if children know how to use them.


 

А также другие работы, которые могут Вас заинтересовать

70275. УГОЛОВНОЕ ПРАВО: ЛЕКЦИИ 2.51 MB
  Уголовное право как одна из отраслей права представляет собой совокупность принятых государством правовых норм, которые устанавливают и регулируют определенные общественные отношения в соответствии с интересами и потребностями общества.
70276. Methods of teaching English as a science and its relation to other sciences 27 KB
  Pedagogics is the science concerned with general teaching and education. It would be impossible to develop language habits and speech skills without information about the ways of forming them, the influence of formerly acquired habits on the formation of new ones which is supplied by Psychology.
70277. БЮДЖЕТИРОВАНИЕ В СИСТЕМЕ УПРАВЛЕНЧЕСКОГО УЧЕТА. ПОНЯТИЕ БЮДЖЕТА. ЦЕЛИ БЮДЖЕТИРОВАНИЯ 220.5 KB
  Под бюджетированием в управленческом учете понимают процесс планирования. Планирование – одна из функций управления, процесс определения действий, которые должны быть выполнены в будущем. При рассмотрении планирования деятельности предприятия речь ведут о краткосрочном...
70278. Экономическая сущность понятий инвестиции, инвестиционный проект 711.5 KB
  По уровню доходности различают: высокодоходные инвестиции предполагают вложение капитала в инвестиционные проекты финансовые инвестиции ожидаемый уровень доходности по которым превышает среднюю норму прибыли на инвестиционном рынке; среднедоходные инвестиции предполагают вложение...
70279. Ценовая политика предприятия. Цена в маркетинге и ценовая политика предприятия 53 KB
  Хотя низкие цены при проникновении на рынок отнюдь не свидетельствуют о низкой конкурентоспособности товара. Целенаправленная ценовая политика в маркетинге заключается в следующем: надо устанавливать на свои товары такие цены и так изменять их в зависимости от ситуации на рынке...
70280. Товар в маркетинговой стратегии предприятия. Конкуренция и конкурентоспособность 69.5 KB
  Изучение конкурентоспособности производителя исходя из теории равновесия Самостоятельное направление исследований составляют методы оценки конкурентоспособности производителя базирующиеся на теории равновесия фирмы и отрасли...
70281. Товар в маркетинговой стратегии предприятия. Позиционирование товара 107.5 KB
  В начале 70-х годов безалкогольные напитки завоевали прочную долговременную популярность большого сегмента рынка, который состоял из молодых людей, родившихся в годы «детского бума» после 2-й мировой войны. Сбыт безалкогольных напитков ежегодно возрастал на 10 %.
70282. Товар в маркетинговой стратегии предприятия. Товар и товарная политика предприятия 85 KB
  Однако почему покупают именно косметику Эйвон а не косметику фирмы Ревлон которая тоже предлагает высококачественный товары Одна из причин кроется в женщинах-коммивояжерах фирмы Эйвон. Товары фирмы Эйвон как бы включают в себя все эти составляющие.
70283. Анализ маркетинговой среды и рынка потребителей 105.5 KB
  Микросреда фирмы. Ведь канал начал работать в период спада когда ассигнования на рекламу у многих фирм оказались ограниченными и фирмы тратили деньги очень осторожно. Маркетинговая среда представляет собой совокупность не поддающихся контролю сил с учетом которых фирмы и должны разрабатывать свои комплексы маркетинга.