31404

Дослiдження лiнiйного та нелiнiйного елементу

Лабораторная работа

Коммуникация, связь, радиоэлектроника и цифровые приборы

Обладнання: Стенд з регульованою напругою опiр дiод вольтамперметр блок живлення постiйного струму 6В. Вимикач S1 знаходиться у замкненому станi пiд час вимiру напруг E1 UD UR розимикаючись лише для вимiру струму в розривi кола. Виконати вимiри напруг i струму поступово зменшуючи напругу E1 вiд 5В до 0В контролючи зменшення струму. Перемкнути вимiрювальний прилад на вимiр струму.

Украинкский

2013-08-29

60.5 KB

0 чел.

2

Лабораторна робота № 4

Тема: Дослiдження лiнiйного та нелiнiйного елементу

Мета: Отримати вольт-амперну характеристику напiвпроводникового

дiоду  та звичайного опiру.

Обладнання: Стенд з регульованою напругою, опiр, дiод, вольт-амперметр,

блок живлення постiйного струму 6В.

План роботи

Зiбрати схему згiдно  малюнка.

1. Пiд час роботи вимикачi S2, S12 постiйно знаходяться у замкненному станi (On),  вимикачi  S3, S4, S5, S23, S34, S45 постiйно знаходяться у розiмкнутому станi (Off). Тому працюють тiльки гiлки з дiодом D та опiром R2.

2. Вимикач S1 знаходиться у замкненому станi пiд час вимiру напруг E1, UD,  UR, розимикаючись лише для вимiру струму в розривi кола.

3. Змiнним опiром у верхнiй по схемi гiлцi з дiодом D виставити  напругу E1=+5В  (гнiзда 10-11) для замкнутого вимикача S1.

На iнших гiлках з опiрами виставити E2=E3=E4=E5=0 (гнiзда 20-21, 30-31, 40-41, 50-51).

4. Виконати вимiри напруг i струму поступово зменшуючи напругу E1 вiд 5В до 0В, контролючи зменшення струму.

4.1. Вимiряти  напругу на дiодi UD (гнiзда 11-12) i напругу на опiрi UR (гнiзда 21-22). Результати вимирiв UD, UR занести до таблицi.

4.2. Розiмкнути вимикач S1. Перемкнути вимiрювальний прилад на вимiр струму. Вимiряти струм I у розривi кола (гнiзда 12-13). Результати вимиру I занести до таблицi.

4.3. Зменшити струм змiнним опipом приблизно на 25%.

4.4. Перемкнути вимiрювальний прилад на вимiр напруги. Замкнути вимикач S1.

5. Повторити вимiри п.п.4 з новими значеннями струму. Виконати вимipи для 10 значеннь струму. Результати вимирiв занести до таблицi

 

6. Занотувати значення опiру

R2=


Таблиця

1

2

3

4

5

6

I

UD

UR

7

8

9

10

11

12

I

UD

UR

6. Змiнити полярнiсть пiдключення шнура живлення стенду на протилежну. Виставити напругу E1=-5В.

7. Зробити один контрольний вимiр згiдно п.п.4. Результати вимирiв занести до останньоi колонки таблицi (звернiть увагу на знак UD)

8. Згiдно з отриманими вимiрами накреслити залежнiсть напруги вiд струму:

8.1. Для дiодуодним кольором.

8.2. Для опiру – iншим кольором. Накреслити розранхункову залежнiсть напруги UR вiд струму I для вiдомого опiру R. Навести формулу розрахунку

UR=

Пiдказка:

Оберить рiзний масштаб для UR  та UD.

UR=0 - 5В

UD=0 - 0.5В

i позначте його на малюнку вiдповiдним кольором.


 

А также другие работы, которые могут Вас заинтересовать

7776. Воспитание в первобытном обществе. Педагогика древних славян 33.5 KB
  Воспитание в первобытном обществе. Педагогика древних славян Воспитание как особый вид  человеческой деятельности появилось в первобытном обществе около  40 - 35  тысяч лет назад. К этому периоду на Земле появляется разумный человек современног...
7777. Воспитание в период раннего феодализма 27.5 KB
  Воспитание в период раннего феодализма. В феодальном обществе господствующими сословиями были светские феодалы и духовенство, владевшие всей землей и эксплуатировавшие подвластных им крестьян. Идеологическим оплотом господствующих групп феодального ...
7778. Гуманистическая теория Песталоцци 36 KB
  Гуманистическая теория Песталоцци Это был народник в лучшем значении слова. Последовательнее всего Песталоцци изложил свои педагогические взгляды в книге: Как Гертруда учит своих детей. Метод обучения по Песталоцци был близок методу Жакото и был н...
7779. Локк Дж. Педагогические взгляды 32 KB
  Дж. Локк Педагогические взгляды Свои педагогические взгляды Локк изложил в книге Мысли о воспитании (1693). Из всех людей, с которыми мы встречаемся, девять десятых являются тем, что они есть - добрыми или злыми, полезными или нет - благо...
7780. Фридрих Адольф Вильгельм Дистервег 31.5 KB
  Дистервег Фридрих Адольф Вильгельм Дистервег - немецкий педагог, прогрессивный либеральный политик. Выступал за секуляризацию школ. Педагогические идеи: Воспитание Дистервег выступал против сословных и национальных ограничений в области образования,...
7781. Древний Рим. Педагогические взгляды Квинтилиана 33.5 KB
  Древний Рим. Педагогические взгляды Квинтилиана. Ведущую роль в формировании личности юного римлянина играло домашнее воспитание. Дети получали религиозное воспитание. При этом отец выполнял функции жреца. Девочки и девушки находились под неусыпным ...
7782. Педагогические взгляды Древней Греции 36.5 KB
  Педагогические взгляды Древней Греции. Выделяют следующие периоды развития воспитания и образования в Древней Греции: Критомекенский период (4 тыс. до н.э. - 12 век до н.э) - считалось, что судьба человека предрешена богами Олимпа. Предп...
7783. Жизнь и педагогическая деятельность Константина Дмитриевича Ушинского 30 KB
  Жизнь и педагогическая деятельность Константина Дмитриевича Ушинского Константин Дмитриевич Ушинский (1824-1870) родился в Туле, в семье мелкопоместного дворянина, и провел свое детство и отрочество в имении...
7784. Зарубежные педагогически теории конца 19- начала 20 веков 39.5 KB
  Зарубежные педагогически теории конца 19- начала 20 веков Дьюи. Прагматизм в педагогике. Цель воспитания, по Дьюи - формирование личности, умеющей приспособиться к различным ситуациям в условиях свободного предпринимательства. Д. Дьюи и его послед...