31429

Дослiдження дiпольної моделi серця людини

Лабораторная работа

Коммуникация, связь, радиоэлектроника и цифровые приборы

Дослiдження залежностi потенцiалiв вiд орiєнтацiї осi дiполю. В кардiографiї широко поширена дiпольна модель електричних потенцiалiв серця. Для вимiрiв потенцiалiв серця використовуються стандартнi пiдключення електродiв вiдведення до кiнцiвок людини.

Украинкский

2013-08-29

77.5 KB

2 чел.

3

Лабораторна робота № 10

Тема: Дослiдження дiпольної моделi серця людини

Мета: Вимiр рiзниць потенцiалiв дiпольної моделi серця людини для базових

вiдведень електродiв. Дослiдження залежностi потенцiалiв вiд орiєнтацосi дiполю.

Обладнання: Електрична ванна з токопровiдною рiдиною (вода з домiшками), 

електроди, мультиметр, блок живлення постiйного струму.

В кардiографшироко поширена дiпольна модель електричних потенцiалiв серця. Для вимiрiв потенцiалiв серця використовуються стандартнi пiдключення електродiв (вiдведення) до кiнцiвок людини. L – лiва рука, R- права рука, F – лiва нога. Порiвнюючи знаки та величини потенцiалiв лiкар отримує iнформацiю за орiєнтацiю серця. У нормi електрична вiсь дiполю серця нахилена пiд +60O. Значне вiдхелення вiд норми може бути ознакою паталогiї.

План роботи

Зiбрати макет згiдно  малюнка.

1. Налити до електричної ванни 1 литр токопровiдної рiдини (звичайна вода з природними домiшками з мережi водопостачання).

2. Закрити ванну кришкою.

3. Пiд’єднати електроди планки дiполю до шнурiв живлення (червоний - +”, чорний - “-“).

4. Пiд’єднати вимiрювальнi електроди до мультиметру (червоний - “VIΩ”, чорний - “Com“).

5. Вставити планку дiполю у кришку, так щоб електроди опинились у вiдповiдних отворах кришки, а позначка “+” на планцi супроти потрiбної позначки градусної шкали.  

6. Пiдключити блок живлення.

7. Вимiряти рiзницi потенцiалiв пар точок L-R, L-F, R-F для рiзних значень орiєнтацдiполю α. Виконати вимiри вiд +0O до  +180O за годинниковою стрiлкою, i -0O до -180O супроти годинниковоїю стрiлки з шагом 30O.

7.1. Вимiр потенцiалiв за стандартною схемою:

ULR – “+” – червоний до L, “-” – чорний до R.

ULF  – “+” до F, “-” L.

URF – “+” до F, “-” R.

7.2. Занести результати вимирiв ULR, ULF, URF до таблицi.

8. Вiдключити живлення електродiв вiд блоку живленння.

9. Повторити п.п. 5-8 для iнших орiєнтацiй дiполю.

.

Таблиця 1

α, градуси

ULR 

ULF

URF

ΣUij

+/-0

+30

+60

+90

+120

+150

+/-180

-150

-120

-90

-60

-30

+/-0

Обробка результатiв вимiрiв.

1. Розрахувати суми напруг ΣUij = U΄LR+U΄LF+U΄RF вздовж замкненого контуру  L-R-F-L  з урахуванням знакiв напруг вiдносно напрямку обходу контуру 

( ΣUij = ULR +ULF -URF ). Результати занести до таблицi.

Переконатись, що сума напруг вздовж замкненого контуру дорiвнює нулю.

2. Побудувати графiки залежностi ULR, ULF, URF  вiд орiєнтацiї дiполю α.

3. Навести формулу теоретичної залежностi ULR вiд орнтацiї α.

ULR(α)=

Побудувати графiк теоретичної залежностi ULR(α)

4. Зробити висновок, щодо можливостi використання вимiрiв рiзниць потенцiалiв з основних вiдведень для оцiнки орнтацiї електричного дiполю серця.


 

А также другие работы, которые могут Вас заинтересовать

16530. Разработка и использование программных средств учебного назначения 13.45 KB
  Занятие №4 Тема: Разработка и использование программных средств учебного назначения Цель: Формирование профессиональной компетентности будущего историка в области использования программных средств учебного назначения. Вопросы для обсуждения: п...
16531. Цифровые образовательные ресурсы для исторического образования 15.37 KB
  Занятие №5 Тема: Цифровые образовательные ресурсы для исторического образования Цель: Формирование профессиональной компетентности будущего историка в области использования цифровых образовательных ресурсов. Вопросы для обсуждения: Понятие цифровые ...
16532. Использование материалов Единой коллекции ЦОР при изучении истории в школе 24 KB
  Занятие № 6 Тема: Использование материалов Единой коллекции ЦОР при изучении истории в школе. Цель: содействие становлению компетентности будущего учителя истории в области использования ЦОР при обучении школьников истории; развитие умений анализировать дидак
16533. Разработка и использование цифровых образовательных ресурсов при организации процесса обучения истории 16.85 KB
  Занятие № 7 Тема: Разработка и использование цифровых образовательных ресурсов при организации процесса обучения истории. Цель: Формирование базовых знаний о типологии и дидактических принципах использования современных ИКТ в процессе обучения школьнико
16534. Компьютерные технологии, реализующие диагностические процедуры 15.38 KB
  Занятие №8 Тема: Компьютерные технологии реализующие диагностические процедуры. Цель: Формирование профессиональной компетентности студентов в области использования тестов. Вопросы для обсуждения: Теория и практика создания тестов для системы ...
16535. Использование тестов в практике обучения 14.64 KB
  Занятие №9 Тема: Использование тестов в практике обучения. Цель: Формирование профессиональной компетентности студентов в области использования тестовых заданий. Вопросы для обсуждения: Эффективность использования компьютерных технологий в п
16536. Основы организации ЭВМ 598 KB
  Лабораторная работа №6. Основы организации ЭВМ 1. Архитектура компьютера. Архитектура ЭВМ Презентация. Устройства компьютера. Шинная структура связей Для достижения максимальной универсальности и упрощения протоколов обмена информацией в м...
16537. МОНИТОРИНГ СИСТЕМЫ WINDOWS И РАБОТА С ПОДСИСТЕМОЙ БЕЗОПАСНОСТИ 119.5 KB
  МЕТОДИЧЕСКИЕ УКАЗАНИЯ К ВЫПОЛНЕНИЮ ЛАБОРАТОРНЫХ РАБОТ ПО ДИСЦИПЛИНЕ ОПЕРАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ Лабораторная работа 3. Мониторинг системы Windows и работа с подсистемой безопасности Часть1. Мониторинг и оптимизация системы Вызовите программу Диспетчер задач. ...
16538. ОРГАНИЗАЦИЯ РАБОЧЕЙ СРЕДЫ ПОЛЬЗОВАТЕЛЯ 105.5 KB
  МЕТОДИЧЕСКИЕ УКАЗАНИЯ К ВЫПОЛНЕНИЮ ЛАБОРАТОРНЫХ РАБОТ ПО ДИСЦИПЛИНЕ ОПЕРАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ ЛАБОРАТОРНАЯ РАБОТА 1. ОРГАНИЗАЦИЯ РАБОЧЕЙ СРЕДЫ ПОЛЬЗОВАТЕЛЯ Часть 1. Использование графического интерфейса Настройка рабочей среды пользователя Посмотрите как