31433

Дослiдження послiдовного резонансного LCR контуру з нелiнiйною iндуктивнiстю – феррорезонансного стабiлiзатора

Лабораторная работа

Коммуникация, связь, радиоэлектроника и цифровые приборы

Вимiряти напруги на iндуктивностi UL точки 12 конденсаторi UC точки 24 опорi UR точки 69 i на окремих дiлянках кола ULС точки 14 UСR точки 29 для рiзних значеннь напруги E джерела точки 19. Провести вимiри при змiнi E джерела точки 19 вiд мiнiмального до максимального значення E. Звернути увагу на стрибки напруги UL точки 12 i рiзну залежнiсть для прямого i зворотнього напрямку змiни E.

Украинкский

2013-08-29

72 KB

0 чел.

3

Лабораторна робота № 7

Тема: Дослiдження послiдовного резонансного LCR контуру з нелiнiйною

iндуктивнiстю – феррорезонансного стабiлiзатора

Мета: Отримати залежностi напруг на елементах послiдовного резонансного

LCR контуру. Дослiдити спiввiдношення напруг на елементах за умов резонансу. Побудувати векторну дiаграму напруг i струмiв.

Обладнання: Стенд з регульованою напругою, нелiнiйна iндуктивнiсть, опори,

мультиметр, блок живлення змiнного струму.

План роботи

1. Зiбрати схему згiдно  малюнка.

Варіанти завдань конфігурацій схеми.

X2

Підєднано опори

1

мiж 7-9

R = 0

2

мiж 8-9

R = R1

3

мiж 7-8

R = R2

4

вiдсутня

R = R1 + R2

Перемички X1, X2 дозволяють змiнювати конфiгурацiю схеми.

Для послiдовного резонансного LCR контуру перемичка X1 повинна знаходитись мiж точками 5-6.

Змiнним опором VR змiнюється наруга джерела E у колi.

Перемичкою X2 задати потрiбну конфiгурацiю опорiв згiдно завдання.

Занотувати значення опору R.

R =

2. Пiдключити блок живлення.

3. Вимiряти напруги на iндуктивностi - UL (точки 1-2), конденсаторi - UC (точки 2-4), опорi - UR (точки 6-9)  i на окремих дiлянках кола U (точки 1-4), UСR (точки 2-9), для рiзних значеннь напруги E джерела (точки 1-9).

Зауваження: Для першої конфігурації (R=0) вимiрювати UR, UСR не треба.

3.1. Провести вимiри при змiнi E джерела (точки 1-9) вiд мiнiмального до максимального значення E.

3.2. Провести вимiри при змiнi E джерела у зворотньому напрямку  - вiд максимального до мiнiмального значення E.

3.3. Звернути увагу на стрибки напруги UL (точки 1-2) i рiзну залежнiсть для прямого i зворотнього напрямку змiни E.
Результати вимир
iв занести до таблицi.

E

UL

UC

UR

ULC

UCR

I

Обробка результатiв вимiрiв.

  1.  Побудувати графiки залежностi напруг на iндуктивностi - UL, конденсаторi - UC , опорi - UR  вiд напруги джерела E.  

Залежнiсть напруг на елементах LCR вiд напруги джерела.

  1.  Позначити на графiку дiапазон напруг E, для яких схему можна використовувати як стабiлiзатор напруги

  1.  Побудувати векторну дiаграму напруг i струмiв для умов резонансу (UL UС) за наведеним на малюнку прикладом.

Векторна дiаграмма напруг i струмiв

  1.  За окремим завданням

4.1. Розрахувати струм I у колi за вiдомою напругою на опорi R

Навести формулу розрахунку  

I =

Результати розрахункiв занести до таблицi.

4.2. Розрахувати активну i реактивну складову опорiв iндуктивностi XL та XC для конкретних умов згiдно завдання. 

Навести формули розрахунку  

XL =                                  XC =

4.3. Визначити iндуктивнiсть L i ємнiсть C для визначеного випадку.

Навести формули розрахунку 

 

L =

 

C =

4.4. Побудувати залежнiсть напруги на iндуктивностi UL та iндуктивностi L вiд струму I.


 

А также другие работы, которые могут Вас заинтересовать

9053. СОФИСТЫ И ИХ РОЛЬ В РАЗВИТИИ ДРЕВНЕГРЕЧЕСКОЙ КУЛЬТУРЫ 14.67 KB
  Софисты и их роль в развитии древнегреческой культуры. В V веке до н.э. заметное место в греческой философии заняла софистика. Первоначально слово софист означало мудрец, затем так стали называть тех, кто обучал молодых детей правильной речи и воз...
9054. Социальная дифференциация. Теория классов и теория стратификации 14.29 KB
  Социальная дифференциация. Теория классов и теория стратификации. В зависимости от конкретных исторических обстоятельств материально-производственной сферы общественной жизнедеятельности людей складываются определенные социальные отношения. В зависи...
9055. Субъекты истории 17.08 KB
  Субъекты истории. История - процесс и результат общественного развития - реализуется через деятельность преследующих свои цели людей. Люди выступают движущими силами, или субъектами в истории, поскольку они, по Гегелю, способны осознавать...
9056. Схоластика как форма философствования 14.76 KB
  Схоластика как форма философствования. Схоластика - господствовавшая форма философствования в XI-XV вв. Была на службе церкви и преподавалась в университетах, например, в Болонском, потому и получила такое название (schola - школа). Являла...
9057. ФИЛОСОФИЯ, ЕЕ ПРЕДМЕТ И РОЛЬ В ЖИЗНИ ЛЮДЕЙ 18.16 KB
  Философия, ее предмет и роль в жизни людей. Слово философия, предложенное Пифагором, в переводе с греческого обозначает любовь к мудрости, любомудрие. Под мудростью подразумевается любовь к мысли о мире в целом, дар открывать в предметах и явлениях ...
9058. ФИЛОСОФИЯ Ф.АКВИНСКОГО И НЕОТОМИЗМ 16.5 KB
  Философия Ф.Аквинского и неотомизм. Фома Аквинский (1225-1275) - центральная фигура схоластической философии. Его именем названо такое философское течение, как томизм. Основные работы - Сумма против язычников, Сумма теологии. Он был чл...
9059. Человек и его сущность 14.29 KB
  Человек и его сущность. Учение о человеке - антропология - важнейший раздел любой философской системы. Впервые вопрос о том, что есть человек, был серьезно поставлен Сократом, хотя он и не дал никакого определения. Человек оказывался неким...
9060. Человек как личность. Свобода и ответственность личности 15.46 KB
  Человек как личность. Свобода и ответственность личности. Человек не рождается личностью, а становится ею, обретая свою сущность в процессе общественной жизни. Всякий человек есть личность, но человек - родовое, общее, а личность - единичн...
9061. Философия элейской школы. Ксенофан, Парменид и Зенон 14.63 KB
  Философия Элейской школы. Наиболее известными представителями философской школы города Элея были Ксенофан, Парменид и Зенон. Ксенофан (565-478 гг.) выступал против традиционной религии. Он критиковал антропоморфизм богов, язвительно замечая, что есл...