44791

My family, my working day

Доклад

Иностранные языки, филология и лингвистика

I hаve got mother fаther nd brother sister. My prents hve been mrried for 20 yers. They hve much in common but they hve different views on music books nd films. My friend invited me to hve wlk we discussed our forthcoming chemistry test.

Английский

2013-11-13

12.01 KB

0 чел.

1 билет. My family, my working day

I am (имя).  (фамилия) is my surname. I am nineteen years old. I want to tell you a few words about my family. My family is not large. I have got mother, father and brother\sister. There are four of us in the family.

 First of all some words about my parents. My mother is a (кем работает мама). She works in (где работает мама). She likes her profession. She is a good-looking woman with (цвет глаз и волос) green eyes and ginger hair. She is 40 but she looks much younger.

 My father is (кем работате папа). He is fourty three. Hi is electrical engineering.

 My brother is pupil of junior school. He is eleven old.

 My parents have been married for 20 years. They have much in common, but they have different views on music, books, and films. For example my father likes horror films and my mother likes soap operas. My father is fond of football. My mother doesnt go in for sports.

 My parents are hard working people. My mother keeps house and takes care of my father and me. She is very good at cooking.

I woke up at 6.45 a.m., put my bed and began to do my physical drill. After the exercises I washed up, cleaned my teeth and went to breakfast. At 7.30 a.m. I went out from the flat. My study began at 8.00 a.m. The first lesson was physical education, which was held in the sport mansion “Penguin”. There we trained swimming. Then since 11.20 a.m. till 4.00 p.m. I was being in the university. There was descriptive geometry and chemistry. So, it was nothing peculiar in my studying that very day. At home I cooked supper, ate and decided to do my home tasks.  Then I read the book, listened to music and some TV news. My friend invited me to have a walk, we discussed our forthcoming chemistry test. At 11 p.m. I showered and then watched my favorite serial in the net. And at last I had a cup of tea with some sweats and went to sleep at 12.00 p.m.


 

А также другие работы, которые могут Вас заинтересовать

77299. К поиску психологических оснований изучения человеко-компьютерного взаимодействия 25 KB
  Рассмотрим в качестве примера проблемы возникающие в связи с использованием средств виртуальной реальности для создания специализированных систем научной визуализации. Зачастую понятие виртуальной реальности в СМИ и даже частично в научной литературе используется в смысле любого порождения современных компьютерных программ игр интернета и пр. Наиболее изученным является применение виртуальной реальности в обучающих целях когда среда виртуальной реальности используется в качестве тренажера на котором отрабатываются необходимые в...
77300. Некоторые методы многомерной визуализации 835.5 KB
  Однако если результат есть многомерное множество то в настоящее время нет ответа на вопрос как в общем случае получать визуальное представление множества для понимания его структуры. Как правило в каждой конкретной задаче исследователя интересует вполне конкретная информация о структуре численно полученного им множества M. С другой стороны исследователь часто знает априорные данные о строении множества. Поэтому есть надежда что можно разработать конкретный метод представления многомерного множества с помощью которого исследователь был бы...
77301. О Создании Методов Многомерной Визуализации 622 KB
  Перевалов Институт Математики и Механики УрО РАН Екатеринбург АННОТАЦИЯ Работа посвящена теории и практике многомерной визуализации. Разработана классификация методов визуальных представлений изложены принципы создания сложных систем многомерной визуализации. Большое внимание уделено проблемам и рекомендациям по взаимодействию разработчика системы визуализации и конечным пользователем системы.
77303. RESEARCH OF VIRTUAL REALITY USERS 17.5 KB
  The min fctor distinguishing virtul relity from trditionl threedimensionl computer grphics is the stte of presence. First of ll there re questions bout the impct of presence on mentl ctivity. Will presence distrct the user from the ctul tsk We lso need to know if the presence could be chieved t ll when working with bstrct dt. Will the user be ble to interct with the environment.
77304. ACTIVITY THEORY IN PRACTICE OF DESIGN AND DEVELOPMENT OF HUMAN-COMPUTER INTERFACES 431 KB
  The paper is devoted to the design and development of “mass” and “professional” interfaces. The approach based on Activity Theory is considered. The example of the system with the interface based on Activity Theory approach is described.
77305. Анализ подходов к отладке параллельных вычислений 19 KB
  Фактически единственным способом является поочередное подсвечивание строчек создающее иллюзию выполнения программы перед глазами пользователя. Выполнение программы отождествляется с ее исходным текстом вообще говоря статическим. Попытки же напрямую исследовать динамику выявляют огромную сложность рассмотрения реальной программы и в основном ограничиваются небольшими фрагментами кода. Кроме того выполнение программы как последовательность операторов довольно плохо поддается визуализации.
77307. ФЕНОМЕН «ПРИСУТСТВИЯ» В ВИРТУАЛЬНОЙ РЕАЛЬНОСТИ В КОНТЕКСТЕ ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ЧЕЛОВЕКА 32.5 KB
  В статье рассматриваются вопросы применения технологии виртуальной реальности в образовании. Приводится определяющее термин виртуальная реальность понятие «присутствия» и показывается его влияние на интеллектуальную деятельность, что представляет большое значение для образовательного процесса с использованием сред виртуальной реальности.