45119

If being a teacher is not prestigious nowadays, why do people teach?

Доклад

Иностранные языки, филология и лингвистика

People tech becuse teching is built on chnge. People tech becuse they like freedom to mke their own mistkes to lern their own lessons to stimulte their self nd their students. People tech becuse they like helping students who hs problem.

Английский

2013-11-15

15 KB

0 чел.

If being a teacher is not prestigious nowadays, why do people teach?

A teacher is not prestigious nowadays, but people teach because they like the pace of academic calendar. June, July and August allow them to mix reflection, research and writing, all ingredients in their recipe for teaching. It’s not that summers are less effort. It’s that they are different effort. People teach because teaching is built on change. Even when the material they teach is the same, they change, and more important, their students change. People teach because they like freedom to make their own mistakes, to learn their own lessons, to stimulate their self and their students. As a teacher, he is his own boss. People teach because they like helping students who has problem. In a new group of people they help to adopt. They work and get to know other people. It’s good a possibility for chance of promotion. They keep to get a bonus. People teach because they like to ask questions, questions that students must struggle to answer. The world is full right answers to bad questions. Teaching, they sometimes brush up against good questions. People tech because they like to learn. One of the major discoveries of their professional life is that they teach best not what they know, but what they want to learn. When they wanted to know about the world, they taught a course on the subject, talking students with them on a path of discovery. People teach because teaching gives them many types of nectar to taste, many woods to enter and leave, many fine books to read and real word experiences to discover. Teaching gives them pace and variety and challenge and opportunity to keep on learning. If you’ve got children, I think very good, because you can have holidays at the time as the children. I also came from a family where there are a lot of teachers, so it’s carrying on a family tradition. People have not mentioned the most important reasons why they teach.


 

А также другие работы, которые могут Вас заинтересовать

42007. ДОСЛІДЖЕННЯ ОПИСУ ТА ВИКОРИСТАННЯ КЛАСІВ 130 KB
  Вивчити опис класу в мовах програмування С та С. Написати програми мовами програмування С та С що демонструють випадки застосування класу згідно з варіантом дод. Короткі теоретичні відомості Мова С Опис класу: опис класу ::= clss позначка класу { тіло класу }; тіло класу ::= {privte:} закритий елемент public: відкритий елемент {protected:} захищений елемент позначка класу ::= ідентифікатор закритий елемент ::= опис змінної метод прототип методу опис статичної змінної опис статичної змінної ::= sttic опис змінної...
42011. Вычислительные машины, системы и сети 1.32 MB
  Цель работы Изучение преобразования Фурье и его основных свойств а также методики получения быстрого преобразования Фурье БПФ. Теоретические сведения Ортогональные функции Для лучшего понимания вопроса о рядах Фурье дадим определение ортогональным функциям.
42012. Топливо и его использование. Лабораторный практикум 672.5 KB
  Приборы и оборудование: шкаф сушильный электрический с терморегулятором, обеспечивающий устойчивую температуру нагрева от 40 до 110 ºС, с отверстиями для естественной вентиляции; пронумерованные бюксы стеклянные с крышками для определения влаги в лабораторной или аналитической пробе; противни из неокисляющегося металла для подсушивания проб; эксикаторы, наполненные свежепросушенным силикагелем или другими высушивающими веществами; весы микроаналитические с пределом взвешивания до 0,001 г.
42013. Проверка чисел на взаимную простоту: расширенный алгоритм Эвклида, малая теорема Ферма, тест Рабина-Миллера 250 KB
  Проверить на простоту целые числа в диапазоне [0200]. Проверить на простоту целые числа в диапазоне [0200]. В этом случае мы говорим также что b является делителем или множителем числа а а а в свою очередь кратным числа b. Разумеется определить является ли b делителем числа а можно подсчитав остаток от деления а на b и проверив равен ли он нулю.
42014. Традиції в архітектурі, курс лекцій 241.5 KB
  Традиція – це елементи соціальної i культурної спадщини, що переходять від покоління до покоління i зберігаються протягом тривалого часу. Традиція поширюється на широку область соціальних явищ, але найбільше значення вона має в релігії, мистецтві (в тому числі в архітектурі), в науці.
42015. Ассиметричная криптосистема Эль-Гамаля. Криптосистемы, основанные на эллиптических кривых 212 KB
  Криптосистемы основанные на эллиптических кривых. Ознакомиться с принципом функционирования криптосистем основанных на эллиптических кривых. Освоить реализации обмена ключами с использованием эллиптических кривых а также процедуру шифрования дешифрования использующую данный метод. Рассмотреть принцип организации опроцедуры шифрования и обмена ключами с использованием эллиптических кривых.