45119

If being a teacher is not prestigious nowadays, why do people teach?

Доклад

Иностранные языки, филология и лингвистика

People tech becuse teching is built on chnge. People tech becuse they like freedom to mke their own mistkes to lern their own lessons to stimulte their self nd their students. People tech becuse they like helping students who hs problem.

Английский

2013-11-15

15 KB

0 чел.

If being a teacher is not prestigious nowadays, why do people teach?

A teacher is not prestigious nowadays, but people teach because they like the pace of academic calendar. June, July and August allow them to mix reflection, research and writing, all ingredients in their recipe for teaching. It’s not that summers are less effort. It’s that they are different effort. People teach because teaching is built on change. Even when the material they teach is the same, they change, and more important, their students change. People teach because they like freedom to make their own mistakes, to learn their own lessons, to stimulate their self and their students. As a teacher, he is his own boss. People teach because they like helping students who has problem. In a new group of people they help to adopt. They work and get to know other people. It’s good a possibility for chance of promotion. They keep to get a bonus. People teach because they like to ask questions, questions that students must struggle to answer. The world is full right answers to bad questions. Teaching, they sometimes brush up against good questions. People tech because they like to learn. One of the major discoveries of their professional life is that they teach best not what they know, but what they want to learn. When they wanted to know about the world, they taught a course on the subject, talking students with them on a path of discovery. People teach because teaching gives them many types of nectar to taste, many woods to enter and leave, many fine books to read and real word experiences to discover. Teaching gives them pace and variety and challenge and opportunity to keep on learning. If you’ve got children, I think very good, because you can have holidays at the time as the children. I also came from a family where there are a lot of teachers, so it’s carrying on a family tradition. People have not mentioned the most important reasons why they teach.


 

А также другие работы, которые могут Вас заинтересовать

50909. ОПРЕДЕЛЕНИЕ СКОРОСТИ ПУЛИ ПРИ ПОМОЩИ КРУТИЛЬНОГО БАЛЛИСТИЧЕСКОГО МАЯТНИКА 470 KB
  Цель работы: изучение принципа работы баллистического маятника и закона сохранения момента импульса экспериментальная проверка зависимостей между физическими величинами характеризующими крутильные колебания; экспериментальное определение постоянной упругих сил кручения и момента инерции баллистического маятника; определение коэффициента затухания крутильных колебаний. экспериментальное определение с помощью баллистического маятника скорости пуле. Она состоит из: баллистического маятника.
50912. Изучение поляризации отраженного от диэлектриков света 51 KB
  Для определения значения угла Брюстера по компоненте интенсивности отраженного света параллельной плоскости падения проводим измерения I2 в области ее минимальных значений изменяя значения угла с шагом 1. Зависимость интенсивности компоненты отраженного света параллельной плоскости падения от угла падения удобно занести в таблицу.644 Вывод: изучили свойства света поляризованного при отражении от диэлектриков изучили законы поляризации света при отражении от прозрачной среды.
50913. Построение теста с помощью MS Excel 549.5 KB
  Для организации выбора варианта ответа выполняем последовательность действий: Выбирается пункт меню Данные Проверка В диалоговом окне выбирается тип данных Список В окне Источник перечисляются варианты ответов через точку с запятой. Например: Для подведения итогов тестирования можно предусмотреть специальный лист на котором будут подведены итоги ответов на каждый вопрос. Например: Для выставления оценки необходимо подсчитать какое количество процентов составляет число правильных ответов от общего числа вопросов исходя из общих...
50915. Физиология крови. Учебно-методическое пособие 1.02 MB
  Смесители а для подсчета эритроцитов; б для подсчета лейкоцитов; 1 капилляр; 2 ампула; 3 наконечник I II III группа крови агглютинины сывороток неизвестная кровь эритроциты антиА антиВ антиАВ цоликлоны неизвестная кровь эритроциты Rh Rh группа крови цоликлон антиД наличие или отсутствие агглютинации неизвестная кровь эритроциты группа крови Rh Rh Новосибирская Государственная медицинская академия Кафедра нормальной физиологии ФИЗИОЛОГИЯ...