52532
Meet Disney Heroes
Конспект урока
Педагогика и дидактика
T: (divides pupils into two teams. Teams choose the names for them). Now I’m going to tell you the names of some colour and you will pick up the flag with this colour.) Each pupil can get one point for his team.
Английский
2014-02-16
92.47 KB
0 чел.
Meet Disney Heroes
Level - Beginner, Elementary
Objectives:
Equipment:
The Procedure
T: Good morning, children
Ps: Good morning
Good morning
Good morning to you;
Good morning
Good morning
Im glad to see you
T: (addressing one of the pupils) How old are you?
PI: I am six. ( addressing another pupil): How old are you?
P2:1 am 7... and so on.
T ( pointing to "Jack and Sue" poster): Do you now what is his name?
Ps:His name is Jack.
T: What is her name?
Ps:Her name is Sue.
T: Let's greet them and sing ''Hello" song
(on the computer screen - the first slide of presentation) Song: Hello, hello, hello.
Hello, hello, hello,
I am Jack.
Hello, hello, hello.
Hello, hello, hello,
I am Sue.
T: And now let's sing "Good-bye song"
Song:
Good-bye, Jack and Sue \ 4 times
T: (demonstrates the portraits of Disney heroes): What is his (her) name?
Ps: His name is... Rockie. Her name is Nut.
T: Let's revise the names of the countries.
P1: I am from Ukraine.
P2: I am from America... and so on.
T: And now let's make up dialogues like these
Bye.
(optional: Morning exercises)
Red and yellow, blue and green, blue and green, blue and green,
Red and yellow, blue and green, blue and green, blue and green,
Black and white and brown.
T: (showing the colours chart with a picture of a ball): What colour is the ball?
Ps: Green... and so on.
T: (divides pupils into two teams.Teams choose the names for them).Now Im going to tell you the names of some colour and you will pick up the flag with this colour.) Each pupil can get one point for his team.
T: And now let's decipher secret messages with numbers and colours.(T: reads "one red, 2 blue..." and Ps decide what number they see)
Revising numbers 1-6, words "girl", "boy".
T: Listen to the rhyme "One bird, two birds..."(Get Ready), then try to recite it.
T: Listen to the rhyme "One boy. two boys...", then name the students in your group. (Pupils listen to the tapes and follow the slide on the computer screen, then recite the poems).
And now I'll take the magic tube. What can I see? …I can see a cat, I can see a dog…
T(addressing one of the pupils ):What can you see?
P1: I can see a cat, I can see a dog...
Giving hometask
T: Your home task will be to say what you can see at home.
(optional:Reciting poem "Teddy bear")
А также другие работы, которые могут Вас заинтересовать | |||
80760. | Synonyms, euphemisms and antonyms | 28.96 KB | |
Traditional linguistics defines synon. As words of the same category of parts of speech conveying the same concept but differing either in shades of meaning or in stylistic characteristics. A more modern and effective approach to the classification of synonyms may based on the definition describing synonyms as words differing in connotations... | |||
80761. | Phraseological Units and the principles of their classification | 30 KB | |
Phraseological units because they sum up the collective experience of the community.They moralize (Hell is paved with good intentions), give worring If you sing before breakfast, you will worry before night), criticize (Everyone calls his own guse swans). | |||
80762. | Object of the Theory of Grammar. Its place among Other Linguistic Sciences | 29.78 KB | |
Language is social by nature: it is inseparably connected with the people who are its creators users. L. consists of three parts (sides): the phonological system, the lexical system, the grammatical system; without any one of them three is no human L. in the above sense. | |||
80763. | DISTINCTIVE LINGUISTIC FEATURES OF THE MAJOR FUNCTIONAL STYLES OF ENGLISH | 26.76 KB | |
A functional style of language is a system of interrilated language means which serve a definite in communication. The english literary standard we distinguish the following major functional styles: the language of belles-letters, the languge publicistic literaeture, the language of newspapers... | |||
80764. | Право граждан на благоприятную окружающую среду | 31.86 KB | |
Право на жизнь объединяет с правом на благоприятную окружающую среду то что первое несомненно связано с состоянием окружающей среды в которой проживает человек. По оценкам Всемирной организации здравоохранения состояние здоровья человека до 80 определяется условиями среды его обитания. Есть основания предположить что годы жизни укорочены наряду с другими причинами изза деградации окружающей среды. В той части в какой право на жизнь связано с охраной природной среды оно может защищаться способами и средствами предусмотренными... | |||
80765. | Право на достоверную информацию о состоянии окружающую среду. Источники экологической информации | 33.31 KB | |
Источники экологической информации. ФЗ Об информации информационных технологиях и защите информации предусматривает защиту прав граждан на экологическую информацию в том числе сведения о последствиях аварий и катастроф информацию о безопасности населенных пунктов. Подобная информация не может составлять государственную тайну доступ к данной информации не может быть ограничен. Одним из критериев такой информации является ее достоверность. | |||
80766. | Права общественных формирований в области охраны окружающей среды | 31.04 KB | |
Полномочия общественных экологических объединений в области охраны окружающей природной среды предусмотрены рядом законодательных актов. Федерального закона Об охране окружающей среды. Одним из примеров реализации прав общественных объединений в области охраны окружающей среды может служить опротестование Российским социально-экологическим союзом в Вологодском областном арбитражном суде решения вологодских властей о строительстве на территории Национального природно-исторического парка Русский Север образованного Правительством РФ в... | |||
80767. | Право собственности на природные объекты: понятие, виды, объекты и субъекты, основания возникновения | 30.39 KB | |
Земля и другие природные ресурсы могут находиться в частной государственной муниципальной и иных формах собственности. Земли которые не находятся в собственности граждан юридических лиц или муниципальных образований представляют собой государственную собственность. Право собственности на природные ресурсы возможность владения пользования и распоряжения данными природными ресурсами. | |||
80768. | Право природопользования: понятие, содержание и виды | 35.24 KB | |
Позитивное природопользование классифицируется по объекту природопользования на землепользование водопользование пользование лесами недрами и животным миром. Право природопользования понимается в двух значениях. В объективном смысле право природопользования это совокупность правовых норм регулирующих отношения по поводу использования и охраны природных ресурсов. | |||