62793

Аппликация из природного материала

Конспект урока

Педагогика и дидактика

Приклеиваем траву которую мы вырезали так чтобы она была чуть ниже середины картона чтобы у нас оставалось место для нашей речки. Волнообразно приклеиваем нитки к картону. Приклеиваем. Приклеиваем по середине нашей речке.

Русский

2014-06-13

16.55 KB

5 чел.

Конспект урока по технологии на тему « Аппликация из природного материала»

Цели урока:

- научить детей выполнять аппликацию из природных материалов.

- развивать мелкую моторику,

- воспитывать в детях аккуратность, усидчивость, трудолюбие.

Ход урока

I.Организационный момент.

У: Здравствуйте ребята! Меня зовут, Светлана Юрьевна и сегодня урок технологии проведу у вас я, садитесь. Давайте настроимся на хорошую и плодотворную работу. Проверим готовность к уроку. На столе у вас должны лежать: ножницы, цветная бумага зеленого цвета, картон голубого цвета, клей, засушенные листья, вата, нитки.

II.Постановка цели урока.

Учитель: Ребята, посмотрите на улицу. Какое время года у нас сейчас?

Дети: осень.

Учитель: правильно. Какие изменения в природе у нас происходят?

Дети: падают листья, улетают птицы и т.д.

III.Технологическая карта.

Учитель: молодцы.  Сегодня мы при помощи листьев сделаем с вами красивую аппликацию.

Для начала возьмите шаблон, который я вам раздала, обводим  на зеленой бумаге( не забываем об экономии бумаги), вырезаем.  Затем берем картон  голубого цвета.  Приклеиваем траву, которую мы вырезали так, чтобы она была чуть ниже середины картона, чтобы у нас оставалось место для нашей речки.

Теперь давайте с вами оформим нашу речку. Для этого нам понадобятся нитки, чтобы сделать волны. Нарезаем полоски  ниток разного  размера, но так чтобы они были не слишком большими. Волнообразно приклеиваем нитки  к картону.

В нашей речке живут рыбки, давайте мы с вами изобразим рыбку. Возьмем листочек небольшого размера, это будет у нас туловище. Теперь вырезаем из другого листочка хвостик. Приклеиваем.

Как вы видите в центре нашей аппликации вы видите кораблик, чтобы  по  нашей речке тоже плыл кораблик, давайте мы с вами возьмем  среднего размера листочек и разрежем его пополам параллельно прожилки, это будет палуба. Приклеиваем по середине нашей речке. Теперь нам нужно сделать паруса. Но чтобы у нас держались паруса нам нужно сделать мачту. Берем большой лист и вырезаем прожилку, которая посередине, приклеиваем. Делаем паруса. Берем средний листочек и приклеиваем к мачте, теперь берем лист среднего размера вытянутой формы, приклеиваем с другой стороны.

Корабль у нас готов, но аппликация у нас получилось пустой, давайте добавим деревья, которые растут на нашей полянке.  Для нам понадобятся листья, веточки маленького размера. Приклеиваем.

Полянка готова, нам осталось добавить солнышко и облака. Берем листочек, вырезаем небольшой треугольник с закруглением, это будет у нас солнышко, приклеиваем в правый  уголок нашего неба. Добавляем лучики (семена или вырезаем из листьев полоски наподобие лучей).

Облака у нас будут из ваты. Берем небольшой кусочек ваты и « распушаем» , приклеиваем.

Наша аппликация готова.

IV. Итог урока

Все молодцы! У всех получились очень хорошие аппликации.

Давайте мы с вами сделаем выставку.

Подпись методиста___________________

Подпись учителя_____________________

Подпись студента____________________

Оценка____________________________


 

А также другие работы, которые могут Вас заинтересовать

31415. Дослiдження елементiв кола змiнного струму – R, L, C за умов 125.5 KB
  Дослiдження RC ланки Зiбрати стенд для одного з варiантiв ємностi C згiдно завдання C=C1 C=C2 C=C1C2 Електрична схема Перемичкою X3 закорочено iндуктивнiсть L точки 23. Вимiряти напругу джерела живлення E точки 111 напругу на опорi UR точки 12 наругу на конденсаторi UC точки 511. Вимiряти напругу джерела живлення E точки 111 напругу на опорi UR точки 12 напругу на iндуктивностi UL точки 24. Вимiряти напругу джерела живлення E точки 111 напругу на опорi UR точки 12 напругу на iндуктивностi UL точки...
31416. Дослідження трансформатора 72.5 KB
  Варiант Первинна обмотка до джерела ЕРС Вторинна обмотка до навнтаження N1 N2 N1 Пермичка X1: точки 1011 або 1012 N2 Пермичка X2: точки 2124 або вiдсутня N2 N1 N2 Пермичка X2: точки 2021 або 2022 N1 Пермичка X1: точки 1114 або вiдсутня Далi по тексту завдання елементи схеми контрольнi точки вимирiв i точки пiдєднання перемичок наводиться для варiанту N1 N2 для варiанту N2 N1 у скобках....
31417. Дослiдження бiполярного транзистора 79.5 KB
  Для розрахунку параметрiв схем для рiзних включень транзiстору спiльний емiтер спiльний колектором спiльна база використовуються сукупностi ВАХ вхiдних та вихiдних характеристик: cукупнсть залежностей струму бази Ib вiд напруги базаемiтер Ube для рiзних значень напруги колектор емiтер Uce сукупнсть залежностей струму колектора Ic вiд напруги колектор емiтер Uce для рiзних значень струму бази Ib. Виставити потрiбний струм бази Ib i вимiряти залежнiсть струму колектора Ic вiд напруги колектор емiтер Uce для цього...
31418. Дослiдження поведiнки транзистора у поширених схемах включення зi спiльним емiтером i cпiльним колектором 70.5 KB
  Для зменшення обсягу вимiрiв та прискорення виконання роботи струми Ib Ic Ic вимiрються не безпосередньо а обчислюються за вiдомими значеннями опорiв Rb Rc Re i вимiряними значеннями падiння напруг URb URc URe. Для дослiжуємого бiполярного транзистору КТ961А npnтипу з коефiцiентом пiдсилення у дiапазонi 10100 доцiльно використовувати такi значення опорiв: Rb =20KΩ; Rc =1KΩ; Re =0 перемичка. Занотувати значення опорiв для дослiджуємої схеми Rb = ; Rc =...
31419. Інтелектуальна власність як право на результати творчої діяльності людини 86.5 KB
  Інтелектуальна власність як результат творчої діяльності. Інтелектуальна власність як право. Еволюція промислової власності. Еволюція авторського права і суміжних прав. Еволюція інтелектуальної власності в Україні. Соціально-економічні стратегії в країнах світового товариства. Роль промислової власності у економічному розвитку. Авторське право і розвиток культури.
31420. Дослiдження бiполярного транзистора 56.5 KB
  Обладнання: Стенд з двома регульованими напругами вольтметрами та амперметрами опори NPNтранзiстор блок живлення постiйного струму. Для розрахунку параметрiв схем для рiзних включень транзiстору спiльний емiтер спiльний колектором спiльна база використовуються сукупностi ВАХ вхiдних та вихiдних характеристик: cукупнсть залежностей струму бази Ib вiд напруги базаемiтер Ube для рiзних значень напруги колектор емiтер Uce сукупнсть залежностей струму колектора Ic вiд напруги колектор емiтер Uce для рiзних значень струму бази ...
31421. Дослiдження поведiнки транзистора у поширених схемах включення 52.5 KB
  Для зменшення обсягу вимiрiв та прискорення виконання роботи струми Ib Ic Ic вимiрються не безпосередньо а обчислюються за вiдомими значеннями опорiв Rb Rc Re i вимiряними значеннями падiння напруг URb URc URe. Для дослiжуємого бiполярного транзистору КТ961А npnтипу з коефiцiентом пiдсилення у дiапазонi 10100 доцiльно використовувати такi значення опорiв: Доцiльно використовувати такi значення опорiв: Rb =20KΩ; Rc =0 перемичка; Re =1KΩ. Занотувати значення опорiв для дослiджуємої схеми Rb =...
31422. Система інтелектуальної власності 117.5 KB
  Суб’єкти права інтелектуальної власності. Творець (автор) як суб’єкт права. Громадяни, юридичні особи та держава як суб’єкти права інтелектуальної власності. Суб’єкти права промислової власності. Суб’єкти авторського права. Суб’єкти суміжних прав.