94853

MOTHERS SHOULD STAY AT HOME TO LOOK AFTER THEIR CHILDREN UNTIL THEY ARE OLD ENOUGH TO START FORMAL EDUCATION

Доклад

Иностранные языки, филология и лингвистика

The first thing that needs to be said is that to be a good mother is a responsible and complicated task. It is true that mother should be present near her child. Traditionally, women stay at home and devote every single hour to her child. They give birth to children and surround them with love and kindness.

Английский

2015-09-17

23 KB

0 чел.

MOTHERS SHOULD STAY AT HOME TO LOOK AFTER THEIR CHILDREN UNTIL THEY ARE OLD ENOUGH TO START FORMAL EDUCATION

The first thing that needs to be said is that to be a good mother is a responsible and complicated task. It is true that mother should be present near her child. Traditionally, women stay at home and devote every single hour to her child. They give birth to children and surround them with love and kindness. But nowadays, there is a shift in our social life.  I argue there is an alternative way in bringing up children.

First of all, there is nothing “natural” about women raising children. While it is a physical fact that women give birth there is no reason why both parents should not equally share child and home care. Secondly, all people have the right to a career whether they are male or female. Nowadays, it is very hard to catch up on everything after few years of changing diapers and cleaning the mess that the little bundle of joy leaves behind. And it can be real shock for mother to realize that after staying at home with her child, she isn’t needed anymore. Thirdly, these children have often lack of social skills. Kids learn by watching, playing and reading but they communicate to the only person their mother. They don’t know how to behave around kids their own age. In addition to this, childcare professionals have experience and have often taken courses on child development that make them more knowledgeable than the first time parent.

In my opinion, mothers shouldn’t stay at home with their children so long if child develops well. If woman wants to self-realize in any sphere of life, she has the right to do that. Moreover, if the family needs money and father can’t support his wife and child financially, she will have to work. In addition to this, I’d like to stress that children should socialize and adapt in society to be successful in future. I think it’s very difficult to do nearby the only mother.


 

А также другие работы, которые могут Вас заинтересовать

15702. ТАБЛИЦЫ СОПРЯЖЕННОСТИ 159 KB
  Лабораторная работа 4. таблицы сопряженности Студент пишет дипломную работу на тему Влияние личностных характеристик на поведение в конфликтной ситуации и возможности коррекции этого самого поведения. Он считает что на поведение в конфликтной ситуации могут ока...
15703. ПРОВЕРКА ГИПОТЕЗ. ПРОСТЫЕ ЭКСПЕРИМЕНТАЛЬНЫЕ СХЕМЫ 80.5 KB
  Лабораторная работа 5. ПРОВЕРКА ГИПОТЕЗ. ПРОСТЫЕ ЭКСПЕРИМЕНТАЛЬНЫЕ СХЕМЫ. Задание 5: простая межгрупповая схема Исследователь хочет проверить имеют ли цветные стимулы преимущество перед чернобелыми что является важным для создания рекламы. Он показывает о...
15704. ПРОВЕРКА ГИПОТЕЗ. ОДНОФАКТОРНЫЙ ДИСПЕРСИОННЫЙ АНАЛИЗ И ЕГО НЕПАРАМЕТРИЧЕСКИЕ АНАЛОГИ 82 KB
  Лабораторная работа 6. ПРОВЕРКА ГИПОТЕЗ. однофакторный Дисперсионный анализ и его непараметрические аналоги. Задание 7: однофакторный дисперсионный анализ Эрнст Кречмер немецкий психолог разделил людей на четыре категории по типу конституции: астеники...
15705. МНОГОФАКТОРНЫЙ ДИСПЕРСИОННЫЙ АНАЛИЗ (МЕЖГРУППОВАЯ СХЕМА) 63 KB
  Лабораторная работа 7. ПРОВЕРКА ГИПОТЕЗ. многофакторный Дисперсионный анализ межгрупповая схема Задание 10: многофакторный дисперсионный анализ Рассмотрим случай когда в исследовании больше одной независимой переменной. Исследователь интересуется как изме
15706. МНОГОФАКТОРНЫЙ ДИСПЕРСИОННЫЙ АНАЛИЗ (ВНУТРИГРУППОВАЯ СХЕМА) 51.5 KB
  Лабораторная работа 7. ПРОВЕРКА ГИПОТЕЗ. многофакторный Дисперсионный анализ внутригрупповая схема Задание 11: опять социальный интеллект Рассмотрим опять данные из задачи 9 файл Social Intelligence.sta. Предположим мы интересуемся как развивается социальный интелл...
15707. ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ МАТЕМАТИЧНОЇ СТАТИСТИКИ 162.5 KB
  Дисципліна: МАТЕМАТИЧНА СТАТИСТИКА ТА ОПРАЦЮВАННЯ СПОСТЕРЕЖЕНЬ Модуль 1: ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ СТАТИСТИКИ Лекція 1: ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ МАТЕМАТИЧНОЇ СТАТИСТИКИ План лекції 1: 1.1. Визначення теорії ймовірностей і математичної статистики. 1.2. Історична довід...
15708. ПОРЯДОК ОБЧИСЛЕННЯ МАТЕМАТИЧНИХ СТАТИСТИК 192.5 KB
  Дисципліна: МАТЕМАТИЧНА СТАТИСТИКА ТА ОПРАЦЮВАННЯ СПОСТЕРЕЖЕНЬ Модуль 1: ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ СТАТИСТИКИ Лекція 2. ПОРЯДОК ОБЧИСЛЕННЯ МАТЕМАТИЧНИХ СТАТИСТИК План лекції 2: 2.1. Визначення основних понять математичної статистики. 2.2. Дисперсія як показн...
15709. КЛАСИЧНЕ І СТАТИСТИЧНЕ ВИЗНАЧЕННЯ ЙМОВІРНОСТІ 92.5 KB
  Дисципліна: МАТЕМАТИЧНА СТАТИСТИКА ТА ОПРАЦЮВАННЯ СПОСТЕРЕЖЕНЬ Модуль 1: ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ СТАТИСТИКИ Лекція 3. КЛАСИЧНЕ І СТАТИСТИЧНЕ ВИЗНАЧЕННЯ ЙМОВІРНОСТІ План лекції 3: 3.1. Основні етапи статистичного дослідження. 3.2. Класичне і статистичне озна
15710. ГРАФІЧНЕ ПРЕДСТАВЛЕННЯ ЧИСЛОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ 499.5 KB
  Дисципліна: МАТЕМАТИЧНА СТАТИСТИКА ТА ОПРАЦЮВАННЯ СПОСТЕРЕЖЕНЬ Модуль 1: ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ СТАТИСТИКИ Лекція 4: ГРАФІЧНЕ ПРЕДСТАВЛЕННЯ ЧИСЛОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ План лекції 4: 4.1. Інтервальний ряд вибіркової статистичної сукупності. 4.2. Робота з гістограм...