99552

Power in Us essay

Эссе

Психология и эзотерика

Second, the superheroes are very good and important example for us, but remember about you own superpower, that comes from within. The diplomacy and the balance of power in everyday life are very important and required, but sometime we just need to dig in our heels.

Английский

2016-09-23

26.5 KB

0 чел.

Power in Us

How the image of superhero can help to improve our within power, and to create our better self-image? Everyone has different concept of own self-image and of the way to ameliorate it. Below, I would like to prove the following three points: the importance of having an image of a superhero, the necessity to develop the within power, and my own idea of myself.

First, I would like to define a superhero. Every superhero has extraordinary powers and abilities, like possibility to fly, or to leap over the tall building. Also, they fight evil, help weaker people, and pursue justice. They possess a noble character, and they are very impressive for us. They help us to believe in ourselves, and to achieve our goals.

Second, the superheroes are very good and important example for us, but remember about you own superpower, that comes from within. The diplomacy and the balance of power in everyday life are very important and required, but sometime we just need to dig in our heels. Find something that will make our day interesting, and will make us wake up curious and exited to start every new day, we need just to fight our normal routine. A solid plan is another very important point for creating better personality. It’s necessary to arrive to the deepest destination. Everyone has to realize that everyone of us is unique personality, and everybody has a different way and methods to get the intimate hopes. This way is not always easy, sometime we have to be ready to embrace risk. Niccolo Machiavelli said: “Never was anything great achieved without danger.” In fact, we have to believe in our possibilities and power, to respect our choices with confidence. It is pleasant to receive wanted resultants in all possible ways, but we have to remain polite and tidy person. Denial is an aspect of weak people’s lives.

Finally, I would like to describe myself with positive and negative characters. Looking in my life, I can say that I’m respectful, neat, and pardoning person. I understand that people around me have their own thoughts and wants, and I respect that. I know that I have to be more confident, and do not think too much about opinions of others. I wish I were more courage and open-minded because these characteristics can help me to arrive to my own could-castle.

In sum, I think nobody is perfect. It’s always possibility to improve like a persona, juts trust in your power, it’s the most important thing. We should to know who we are, and who we want to become. Don’t define yourself by opinions of other people. I hope I’ll use all these rules to get me life better.


 

А также другие работы, которые могут Вас заинтересовать

14293. Музична культура 217 KB
  Тема 12 Музична культура. 10 клас. 2930 Національна хорова і музичнопісенна культура представлена професійними колективами Думка1930 Трембіта 1951 український народний хор під керівництвом Г. Верьовки. 1989 – початок конкурсу хорів ім.. М. Леонтовича. 1923-1928 – респуб
14294. Морально-дидактическое понимание музыки в Средневековье 52 KB
  Моральнодидактическое понимание музыки в Средневековье Период Средневековья в Западной Европе начинается с распада Римской империи. Он охватывает период 515 века. В это время пишется множество философских и музыкальных трактатов посвященных проблемам музыкальноэ
14295. МУЗЫКАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ В ЭПОХУ ВОЗРОЖДЕНИЯ 49.5 KB
  МУЗЫКАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ В ЭПОХУ ВОЗРОЖДЕНИЯ Эпоха Возрождения Ренессанса – фр. отразила социальные изменения при переходе от феодального к буржуазному обществу. Эпоха эта не имеет точных исторических границ но ее характерные черты проявились уже в 14 в. в Италии и Фр...
14296. МУЗЫКАЛЬНОЕ ВОСПИТАНИЕ В ЗАПАДНОЙ ЕВРОПЕ В 17-18 ВЕКАХ 51.5 KB
  МУЗЫКАЛЬНОЕ ВОСПИТАНИЕ В ЗАПАДНОЙ ЕВРОПЕ В 1718 ВЕКАХ Период 1718 вв. в истории европейской цивилизации во многих областях становится рубежным и определяющим. Интенсивно развивается наука: великие открытия совершают Г.Галилей И.Ньютон Р.Декарт Ф.Бэкон Б.Спиноза Как н...
14297. Музыкальная драматургия в увертюре «Эгмонт», фрагменте сонаты № 14, Л.В. Бетховена 85.5 KB
  Урок музыки в 7 классе тема урока: Тема урока: Музыкальная драматургия в увертюре Эгмонт фрагменте сонаты № 14 Л.В. Бетховена. Цель урока: формирование понятия музыкальная драматургия через исполнение ...
14298. Русские народные музыкальные инструменты 35.5 KB
  Русские народные музыкальные инструменты Цель: Познакомит с русскими народными инструментами Задачи: учить определять и различать русские народные инструменты; развивать тембровый и ритмический слух учащихся; воспитывать интерес и любовь к русскому фоль...
14299. Владимир Яковлевич Шаинский 48 KB
  Владимир Яковлевич Шаинский Владимир Яковлевич Шаинский российский и советский композитор. Народный артист РСФСР 1986 год. Лауреат Государственной премии СССР 1981 год. Известен как автор нескольких десятков песен для детей в том числе музыки для мультфильмов...
14300. Влияние музыки на организм человека 147.45 KB
  Курсовая работа по общей психологии на тему: Влияние музыки на организм человека Введение Данная курсовая работа является попыткой раскрыть и объяснить особенности реакции человеческого организма на определённые звуковые раздражители а точнее – от прослу...
14301. Внеклассное музыкальное занятие по теме: Детская полька 1.01 MB
  Внеклассное музыкальное занятие по теме: Детская полька Возраст детей: 57 лет Время проведения: 20 минут Цель занятия: Найчить дтей танцевать Детскую польку Задачи занятия: 1 Образовательная: Расширить представление и получить знания о Чешских танца